location: LCCT

masa: 11.16 pm

mood: hard to explain

 

hmm…apkah prasaan anda apbila tertinggl jam or kunci??

msti geram, sakit hati, marah kan..

tp ap prasan anda bila tertinggl FLGHT!! rse orennn??

adehh…edisi kali ni gua nak cite 1001 mcm

aduyaii..this is my first tyme

omaigod..ak tertinggal flght da…

sdh berpuluh2 kali naik kapal, berpuluh2 steward dah ak jmpa,

mcm2 dah ak rse bila naik kapal..

tpi ni yg paling tragis n amatlah sukar utk dilupakan..

HAIHH!!….

nak dpendekkan cite, lpas mkn tu ak pown trus masuk siap2 nak boarding

tp gua rsa eran sket sbb xde pown mke2 yg skali check in nga gua td

hati dah xkeruan nih tp masi leh control..

pastu, tgk semua org berdiri..ak pown ikut berdiri..

alih2, dia kte ni pernerbangan ke SIBU SRWAK…

pergh!!…ape g, ak pown trus lah cari2 kauntr prtnyaan..

last2 brader tu kte flgth dah lpas dah..

aduhai..luluh jantung denn..

ak trus blah cmtu, nga mka selamba je

“pdhal dlm hati nak naangis dah”..haha

then, ak pown glah cri kauntr utk urs tiket ak nih..

cik kak tu siap tnye g, “cmne leh trlpas ni”

ak pown bg alsn baekk punyee “xprasan lah”..haha

pdhl tyme tu ak nga mkn mcd nga mmber ak..

sje je nak lpas gian sbb pasni kna posa mcd for 1 mnth

ak harap2 je ad alternatif lain..nak blik gak nih

“dlm hati ak pnyalah berdoa spya ad flght lg mlm ni”

btw, cik kak tue kta die tkrkan ak ke flgth esok pgnya..

pergh…trus punah sgla impian..

nak x nak ak byr gak lah..nak balik punya pasal.

die suh ak g amek barng dkt dmstc arrival

actually,ak masi rse xpcya ak trlpas flght sbb xpenah2 kot

bila ak tgk je beg ak dri jauh…haha..

mmg sah dah!!…gelak sorng2 ak diwanye..

ak amek n blah camtu je…siap ade brader polis tu kte

“ni msti fis tyme naik air asia”..haha

nak wat cmne kan,..bnda dah nak jadi

kalu ia xblaku, kte pown xtahu cmne nak hndle

at least i can take it as my experience..

well,, human..everyone make mistake..

we should learn from that…

pastu ak trus grak bwa diri yg lara ni g kfc

nak mkn xde slera…layn tenet jelah..

bosan2..g surau plak…duk pusing2..layan metacafe..

pastu…sbb gua ska shopping..

ha, apelagi…haha….bershopping kat ipot..

mmg terbaekk lah…

adehhh…kalu pikir2 balik..nak gelak pown ade, nak nangis pown ade…hahaha

ha..lpe nak cte, kali ni ak g ipot mmber ak yg atr

terharu siot…ade gak org sudi nak atr..tq to liheen n ija..

ti jmput ak plak ye…hahahha

 

moral values ” setiap yg berlaku itu pasti ad hikmahnya”..p

 

 

 

 

 

Advertisements