Location: on my bed

tyme: 1.33 a.m

mood:. update blog

heyy..kali ni gua nak bka crita bru plak..

ok, ni cte pasal finak suzuki cup aritu dkat bukit jalil..

ha, gua tgk live kali ni..tp bkn dkt tv yerr..xd

hmm, bhapak xsngka plak ak rmi giler2 org..

nsb ktrng xbwak kete..naek mto gak sng..xyah jalan jauh2..

smpi je kat stadium mak aii….mcm nak g bprang je rsenye..

siap ad vuvuzuela lg..mcm kat piala dunia plak..

actuallly, gua bkn xprnh g, tp yg ni org mcm semut lah dolll..

ktrng xtrus msuk sbb nak tggu mmber2 dr johor plak..

lh krg kul 7cmtu ktrng pown msuk..aduyaiii

mcm nak mati tersepit je ak rse…nsb je ak xmngndung…

kalo x..kmpem teberanak…bunguk pnya guard..lain kali bka lah pntu byk sket..

bknnya ktrang nak g bunuh org pown…apedaa..

bla start je match…amek kau, BERSEMANGAT WAJA suma pnyokong harimau muda..

ade gaklah tgk org garuda merah dlm nsbah 1:3..xd

tp nsb je match xstop,,ni sume pasal laser oltromen..

kesian gaklh tgk pnyokong garuda..mcm dbtul2 dbhm rimau dah..hahahha

tp gua salute nga pemain mesia gak lah..

xsia2 bli tket…3 gol dlm mse trdekat..tu yg tmbh smngt sume org tu..

layan beb..”safee, fahmi, norsharul”..gua salute korg..

hmm..kali ni mmg btul2 d dpan mata gua..

mercun, botol2 brtrbangan ufo dtg..haha

ad yg pakcik tua dah nk mmpus tp bhse die..hamboii, klh ank muda…

yg xbleh thn lg tu, dahaga nyer pasl, air kelling pown ktrng tibai je…

tanx yer uncle..1 malaysia kot…hahahhahaha

nway, hopfly mesia bleh bthan dkt gelora bung karno ti..

“kalo tgk bla ngara lain bleh smpi pgi ni ngra sndiri xkkan xnak sokong”

MALAYSIA BOLEH!!…MAN UTD POWN BLEH!!..HAHA

“kmngan berganda yoooo”…ehehheeehe

hehe..nilah anak2 mlysia..xd

Advertisements