Archive for May 3, 2011


WANNA..DUNNO..GONNA

TOP 50 POPULAR CHAT & TEXT ACRONYMS

  1. 2moro – Tomorrow
  2. 2nite – Tonight
  3. BRB – Be Right Back
  4. BTW – By The Way
  5. B4N – Bye For Now
  6. BCNU – Be Seeing You
  7. BFF – Best Friends Forever
  8. CYA – Cover Your Ass -or- See Ya
  9. DBEYR – Don’t Believe Everything You Read
  10. DILLIGAS – Do I Look Like I Give A Sh**
  11. FUD – Fear, Uncertainty, and Disinformation
  12. FWIW – For What It’s Worth
  13. GR8 – Great
  14. ILY – I Love You
  15. IMHO – In My Humble Opinion
  16. IRL – In Real Life
  17. ISO – In Search Of
  18. J/K – Just Kidding
  19. L8R – Later
  20. LMAO – Laughing My Ass Off
  21. LOL – Laughing Out Loud -or- Lots Of Love
  22. LYLAS – Love You Like A Sister
  23. MHOTY – My Hat’s Off To You
  24. NIMBY – Not In My Back Yard
  25. NP – No Problem -or- Nosy Parents
  26. NUB – New person to a site or game
  27. OIC – Oh, I See
  28. OMG – Oh My God
  29. OT – Off Topic
  30. POV – Point Of View
  31. RBTL – Read Between The Lines
  32. ROTFLMAO – Rolling On The Floor Laughing My Ass Off
  33. RT – Real Time
  34. THX or TX or THKS – Thanks
  35. SH – Sh** Happens
  36. SITD – Still In The Dark
  37. SOL – Sh** Out of Luck
  38. STBY – Sucks To Be You
  39. SWAK – Sealed (or Sent) With A Kiss
  40. TFH – Thread From Hell
  41. RTM or RTFM – Read The Manual -or- Read The F***ing Manual
  42. TLC – Tender Loving Care
  43. TMI – Too Much Information
  44. TTYL – Talk To You Later -or- Type To You Later
  45. TYVM – Thank You Very Much
  46. VBG – Very Big Grin
  47. WEG – Wicked Evil Grin
  48. WTF – What The F***
  49. WYWH – Wish You Were Here
  50. XOXO – Hugs and Kisses
for more info, please  googleling or yahooling via netlingo.com..XD
“engeeelish is fun”..
Advertisements

location: kuo

tyme: 2. 23pm

mood: kosong

walawehh…cuti sudehh..xsngka, cpat beno masa berlalu

hmm, abis dah tahun 3 kat sni, ad lagi stahun…heee

wokey2..xpayah lah kan mau taching2..cma mau djadikan crita jak ni

firstly, gua nak ucap CONGRATULATION !!  to all my friends yg dah abis stadi..

xsngka cepat btui masa berlalu..3 tahun rasa mcm singat tp mcm2 sdh berlaku

hmm, tnggal lah ktrong yg 4 tahun ni terkontang kanting d sni..ciss

owh yeah, actullay studnts who r taking edu, eng, law must cmplete their study in 4years..huhu

xpa2, truskan usha…life must go on ok..

skg ni msa cuti, 4 bulan yoo..lama gilaaa

i’ve no idea on what to do..just wasting my tyme wif sleeping, surfing n lepaking…XD

next week bru mau start pikir apa2 yg patut..

kalu nak ikutkan hati, mmg mau syak ku redah stu dunia ni

p berjalan2 berpoya2 beriya2..haihh, kalaulah ad dato yg snggup sponsor 

oh god, wish this happen ryte now,,,on the spot..hahahha

wanna say gud luck suma yg nga berintern2..

jgn lpa kalu dah masuk elaun bank in kat gua..haha

wish someday i could be here…

amazing world thru “Aotearoa” eyes..:))